SUKAN RIA’08 WANITA ISMA SEREMBAN.

Setelah beberapa hari bertakbir merayakan Aidil Adha pada 8 hingga 11 dec yang lalu dan mengadakan ibadah korban , kehidupan diteruskan seperti biasa. Cuti akhir tahun persekolan masih lagi berbaki beberapa minggu. Macam biasalah setiap hujung minggu akan di penuhi dengan jemputan kenduri kahwin atau bertungkus lumus sebagai tuan rumah majlis kenduri yang berbagai sempena.. pertunangan, aqiqah dan sebagainya.

Dicelah – celah kesibukan ini wanita Isma Seremban mengambil peluang untuk mengadakan acara ” sukanria ‘08′ yang diadakan di Pusat Pendidikan As Saidiyyah, Seremban.Walau pun sederhana namun tetap terasa kemeriahan dan menfaatnya. Syabas dan terima kasih kepada pihak urus setia dan semua pihak yang telah menjayakannya.

Sukanria yang di sertai oleh 54 orang peserta dari wanita, anak-anak , remaja dan pembina. Inilah medan untuk merapatkan hubungan antara ahli disamping menfaat kesihatan yang kita sedia maklum.

Acara di mulakan dengan senamrobik.. merenggangkan mana-mana sendi yang telah ketat,, memberi isyarat kepada tubuh bahawa ia akan digunakan untuk aktiviti yang lebih rancak.

Acara bola jaring, badminton, pingpong, dart dan sukaneka menarik perhatian peserta. Acara yang bermula se awal jam lapan pagi hinggalah kepada acara penutup dan penyampaian hadiah kira-kira jam satu tengahari. Kalau ada rezki dan panjang umur kita jumpa lagi tahun hadapan..!! Dengan doa semuga sihat tubuh badan untuk lebih aktif dan berkemampuan untuk bekerja lebih kuat..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: